søndag 6. februar 2011

Handle-helg...

I går var Flittig Fru Mari og jeg på Klepp hos Hege på Textart. Alltid mye som frister, så det ble en laaang handel:) Her er er litt av det som ble med hjem:


Torsdag fikk Mari en finfin bursdagsgave - vårens katalog fra Stoff og Stil lå i postkassen:) Nå har vi bladd fram og tilbake og fram igjen, og i kveld blir bestillingen sendt:) Litt bilder fra katalogen...



Noe for en hver smak:) For en titt i katalogen eller bestille, se mer her

Ha en fin uke!

Hilsen Flittig Fru Inger

5 kommentarer:

  1. Hvor er det dere har torsdag åpent, hadde vært kjekt å besøke dere for dere har så mye fint.

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Herlige stoffer :-)

    SvarSlett
  3. Å så mange fine stoff, spennende å se hva dette blir:).

    Jeg har også fått s og s katalogen i posten, sååå mye fint, klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg skal begynne med:).

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Hei Annfrid! Kjekt at du liker tingene våre:) Vi holder til i Ålgårdsveien 22 på Ålgård (for veibeskrivelse, se under "Velkommen" i menyen til høyre) Neste torsdagsåpent er 3. mars. Velkommen skal du være! Hilsen Inger

    SvarSlett
  5. Takk, skal se om jeg ikke tar turen innom dere. Det hadde vært så kjekt å se:-)

    Hilsen Annfrid

    SvarSlett