mandag 1. april 2013

Gi-bort og nye åpningstider!

Da var 2013 påsken vel overstått.
Ingen tvil om dette må være en av tidenes mest fantastiske vær-påske!

Sol, skyfri himmel og solbrillemerker! ;)

Nå er vi kommet til april og vi starter med en liten gi-bort!

Her er vi i gang med å tørke klesvaskene ute - og det er sikkert flere som gjør det samme :)
Om du vil være med i trekningen av et valgfritt klesklypeforkle fra galleriet, så legg igjen en kommentar i innlegget her eller på facebook siden vår.
Trekning mandag 8.april.

Minner også om at vi har nye åpningstider nå:
Onsdager fra kl.18-21


 PS: Innlegget er ingen april-snarr ;)

Fin uke til dere alle!

Hilsen oss i flittige fruer

23 kommentarer:

  1. Vel overstått påske :)
    Eg vil svært gjerne vere med på denne fine Gje Vekk-en :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  2. Kunne veldig gjerne hatt dette fine klesklypeforklet:))))

    SvarSlett
  3. Så mye fint det var i galleriet! Jeg ville gjerne hatt det brune med hjertene i all verdens farger! Det var så søtt! Ha en fortsatt fin april måned. Vennlig hilsen Pia. pia_sofi@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen om klesklypeforkle :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  5. ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    Blir gjerne med, Super søtt klesklypeforkle ღ

    Krysser fingrene ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღ♥ღ✿ ✿ღ♥ღ

    SvarSlett
  6. Flott forkle - ren nostalgi

    1 lodd

    SvarSlett
  7. Jeg blir med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  8. Jeg blir gjerne med :)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne være med :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. Jeg vil gjerne være med og prøve lykken,
    har ofte hatt lyst på ett slikt forkle.
    Mange ganger man står med en pose i ene hånden
    som man må pute hånden i, så ett slikt
    forkle ser jo bare fantastisk genialt ut.

    Ser for meg min bestemor som henger,opp klær på hytten
    hun hadde ett slikt :)

    Krysser fingrene og håper.
    Ønsker dere en fin Søndag og en kjempe flott kommende uke.

    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ¤ *.¸¸.•*¨`•»
    (> " " <) (> " " <)
    ( ='o'= ) ( ='o'= ) ✫
    --( )-( )-----( )-( )-
    «•´¨*•.¸* ¤ *.¸¸.•*¨`•»
    •´`•.(¸.•´(¸.•* *•.¸)`•.¸).•´`•»
    (¸.•* *•.¸)

    SvarSlett
  12. Klart jeg er med ... Her lever vi et liv uten tørketrommel, men med klesklyper som ofte er "på tur". Forkle hadde vært genialt :-) Tvi tvi ...

    SvarSlett
  13. Jeg vil også være med:) Et lykkelodd til meg:)
    kjempefin og nyttig premie::):)

    MVH Elini:)
    (elini@hotmail.no)

    SvarSlett
  14. Jeg vil delta! :)
    Ole-martin
    olejen(ætt)live.no

    ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  15. Jeg prøver lykken også :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  16. Eg vil gjerne være med. klem Kari

    SvarSlett
  17. Wow, det var fiiiiint. Jeg er med:):)

    SvarSlett
  18. Jeg vil være med :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Denne kan min kjære mor (på 75 år) behøve, da hennes er så slitt at alle klypene ramler ut der de ikke skal.
    nipede@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Jeg er med glede med :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Heisann, jeg vil gjerne være med :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  22. Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer! Vi har nå trukket ut en vinner og det ble Rakel Kristin K.Norheim som la igjen en kommentar på facebook siden vår. Vi er tilbake med ny gi-bort i starten av mai, tusen takk for interessen!

    Mvh Flittige Fruer

    SvarSlett