fredag 2. juli 2010

Sommerferie og hagetid...

Denne uka kom vi hjem fra en herlig ferie i Etne. Selv om familien er på ferie, er det ikke alltid slik at hendene tar helt "fri" etter at ungene er i seng :-) Med i pakkelasset oppover var to nøster med lilla garn og en stk strikkeoppskrift... Jeg liker å strikke, men er ikke så flink til å forstå mønster - derfor tenkte jeg å spørre svigermor om råd på dette feltet. Etter en ukes ferie, var jeg (vi...) kommet i mål...


















En annen ting jeg fikk gjort innimellom barnelek og aktiviteter, var å kikke gjennom noen interiørblader. Der fant jeg et godt tips til litt pynt i hagen :-) Noe av det første jeg gjorde da vi kom hjem var å ta fatt på nedpussing av en gammel trestige fra kjelleren. Denne ble etterhvert hvitmalt og pyntet opp med gammelt melkespann, blomster og kroker med lyslykter. Og så måtte jeg ha med de søte små hagehanskene til Pia i ei lita korg :-) Og lyslyktene de har laget pyntet opp på steinhella...


















Fortsatt god sommer alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Så koselig Mari! God ide :-)

    SvarSlett
  2. SÅ fint det blei i hagen! :)

    SvarSlett
  3. Å fine hua åg! Eg prøvde meg på ei lignande i vinter...men blei ikkje heilt vellykka...

    SvarSlett