tirsdag 3. august 2010

Et lite tips...

Tidligere i sommer var jeg innom Frøken Fryd i Skjold. Jeg kjøpte blant annet med meg noen glade og fargerike dekorark derfra...













Jeg har fundert litt på hva jeg ville bruke dem til, og fant løsningen da vi hadde opprydning på innerloftet her om dagen. Da dukket det opp en gammel trehvit settekasse jeg hadde på rommet som liten. Jeg fikk den hvit med litt spraylakk... Og så brukte jeg små biter av dekorarket inni noen av hullene...













Et par selvplukkede steinhjerter lå også gjemt i en av eskene... Disse er nå plassert i settekassen som en liten gave fra mamma :-) Så er det opp til Ane å fylle opp resten (det blir forøvrig ikke noe problem, hun var klar til å flytte inn i den med det samme...)













Denne gangen brukte jeg dekorark av papir, men man kan også bruke gamle stoffrester. Og så er det jo fint at man kan velge akkurat de fargene og mønstrene man liker. Så nå er både mor og barn fornøyd - jeg fordi jeg fikk gitt nytt liv til noe gammelt og Ane fordi hun fikk en ny "dille-ting" :-)






















Frøken Fryd har stand på Etnemarknaden til helga, så om du er i nærheten eller tenker deg dit, så kan det anbefales å ta turen innom :-)

Ha en fortsatt god uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar