søndag 9. januar 2011

Nytt år og nye muligheter

Vi er kommet til 2011! Godt nyttår alle sammen (kanskje litt i seneste laget å ønske godt nyttår, men...)

Vi starter året med en ny giveaway. Det er fortsatt vinterlig ute, i alle fall trenger vi ikke legge bort lua med det første. Kanskje noen kunne tenke seg ei ny også?

Jeg har heklet litt den siste tiden og ønsker derfor å gi bort ei av de nye luene mine. Luene finnes i tre størrelser og i ulike farger. Her er noen smakebiter...

For å være med i trekningen - legg igjen en kommentar nedenfor. Trekning vil bli den 20.januar :-)

Jeg regner ikke med at vi har så mange mannlige lesere på denne bloggen, men kanskje den som vinner ønsker å gi gaven til sin kjære eller en god venn? :-)



Om litt kommer informasjon om åpningstider fremover :-)

Ha en nydelig uke!

20 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne være med på giveawayen deres :o)

    Dere lager mye fint!!

    Mvh
    Unni

    SvarSlett
  2. Godt nytt år te adle Fruene!

    Selvfølgele vil eg verme på trekningå! :)

    -Rakel Kristin-

    SvarSlett
  3. Knallfine de luene dine, Mari! Eg vil veldig gjerna ver med på trekningen :o)

    Klem fra Tonje B

    SvarSlett
  4. Mye fint dere lager - sånn lue ønsket jeg meg til jul,men det dukket ikke opp noe.. prøver igjen her :)

    Kenneth M

    SvarSlett
  5. hei...
    jeg vil gjerne være med på give away :-) stilige luer. flinke dere er.

    signe h

    SvarSlett
  6. hei! slenger meg på her eg og! kjempefin lue.
    Edith hobberstad

    SvarSlett
  7. Så stilige de var Mari - du e goe!
    Maen trenge nye lua, så eg hive meg på :)

    SvarSlett
  8. Kjempefine! Kunne godt tenke meg ei sånn lue, ja:-)

    Heidi S

    SvarSlett
  9. Kjempe fine luer og jeg vil være med:)
    Blir spennende!

    Ha en fin kveld:)

    Klem og Smil fra Brit Olaug

    SvarSlett
  10. Kjekt med give away:o)

    Gleder meg til nye besøk hos flittige fruer i 2011!

    Vibeke H A

    SvarSlett
  11. Knallfine huer, eg e jedna me på trekning!!
    Snakkes på neste utstilling...
    Guro;-))

    SvarSlett
  12. Vil gjerne være med på deres give-away:D

    Flotte luer.

    SvarSlett
  13. Eg og vil ver me :) :) Fine dato å gi giveAway på ;) :p

    Marit (B Ravnda)

    SvarSlett
  14. Knall-fine luer, Mari!

    Sikkert kjekt å vere i gong igjen, men dåken fortjente verkelig ein avslappande juleferie... (Eller er desse luene produserte i ferien;-)...)

    Lykke te med alle nye prosjekter! Glede meg te å følge med:-)

    Eg ønske sjølsagt å vere med på trekninga:-)

    Mvh, Silje (Tjelmeland Øren)

    SvarSlett
  15. Så kjempefine luer! Jeg vil veldig gjerne være med på give awayen :-)

    SvarSlett
  16. Super kule luer! Jeg er med på trekningen. :)

    SvarSlett
  17. Knallfine huer!
    Jeg vil veldig gjerne være med på give-awayen deres.

    SvarSlett
  18. Kjempe flotte hue! Alt du kan å får tid te... Fantastisk! Eg har lysst å bli me på trekningen:-) gry i bhgen.

    SvarSlett
  19. Så flittig du er! Og ja, eg har lyst til å vera med i trekninga.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett