tirsdag 7. februar 2012

Gammelt blir nytt...

Som mange sikkert vet er jeg glad i gjenbruk!

Litt uheldig at dette innlegget kom akkurat nå, for noen der ute vet om at hittil i 2012 har jeg "snopt" litt mer enn normalt (ikke bare på bruktbutikker).

Sånn totalt sett så liker jeg uansett gjenbruk :)

Å lage puter gammelt sengetøy er for eksempel supert!



Og å få en gammel trehvit stol fra "onkel" Lars i Etne er også helt topp!
Den er ikke trehvit lengre, men turkis som dere ser :)


De svarte prikkene i stolen er makkhull.
Det gjør ingenting.

(Har forsikret meg om at makken ikke kan spise puta...)


Kjoler har det også blitt...
Fikk et nydelig stoff av snille barnehagetante Anne :)



Måtte mimre litt tilbake til i fjor da det visst også gikk i gammelt sengetøy,
lilla & turkise farger...

Jentene i dansemodus, så her ble det uklare bilder i lange baner... :)


Kanskje på tide med noe nytt?
Eller kanskje ikke.

Vi får se! :)

Ønsker dere alle ei fin uke - med eller uten gjenbruk!

Hilsen flittigfru Mari

PS: Velkommen innom oss på onsdagsåpent i morgen fra 17-20 :)

6 kommentarer:

  1. Å, de kjolene var utrolig søte!! Digger det blå stoffet!

    Jeg kjenner til tvillinger i dansemodus, hihi. Ikke lett å få tatt bilder av dem. i hvert fall ikke sammen! :)

    SvarSlett
  2. Kjære shopping-queen! Knall fine puter:) Godt å sitte mykt i ny gyngestol, med en god kopp nylaga mocca og høre kjøkkenmaskinen kjøre i bakgrunnen:) Glad i deg. Klem fra Flittig Fru Inger

    SvarSlett
  3. Så herlig mønster, farger og gjenbruk!

    Kjekt du blir med på giveawayen hos meg! Fin uke til deg!

    SvarSlett
  4. Du er en racer med den symaskina di:)
    Herlig gjenbruk!
    Klem E

    SvarSlett
  5. Superfine kreasjonar :)
    Gjenbruk er tingen :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  6. Kjempefine puter. Og kjolen var utrolig lekker. Flink du er.
    Også så masse du får gjort.

    SvarSlett