lørdag 5. mars 2011

Vinterferietips

Tidligere i vinter sydde jeg denne voksiposen.
Den har blitt flittig brukt, og er deilig og varm.
Jeg tok utgangspunkt i en voksipose,
men satte i glidelås istedenfor knyttinger.
Stoffet utenpå er fra Panduro, og ullstoffet inni er fra Stoff og stil.
Innerst sydde jeg en dundyne fra Ikea i samme mål som posen.
Selv om jeg sydde FØR jeg klippet, ble det en kamp mot dunene
som jeg en stund lurte på hvem som skulle vinne :)
Bunnen er i ullstoff med dundyne inni.
Den når nesten opp til åpningen,
og kan festes med to knapper,
slik at den ikke sklir opp.
I toppen har jeg sydd løpegang med snøring,
noe som gjør at go´jenta ligger godt og lunt.
Posen kan også sys med sommerdyne,
og posen blir perfekt nå når det nærmer seg vår... !!
Nyt vinterferien alle som kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar