søndag 27. mars 2011

I love...

...organic!

Mannen min og jeg var i York forrige helg og besøkte svigerinna mi. Det var ei veldig koselig helg med god mat, masse prat, litt kultur og så shopping da... Det er gøy å kikke rundt i butikker vi ikke har her hjemme, men vi datt innom H&M også vi (tro det eller ei...)

Det var der jeg så den!

Den var veldig meg! :) Jeg synes den er for fin til å brukes som handleveske enda, så enn så lenge har den fått en grønn plante til å bo i seg... Lurer på om jeg skal henge den på en knagg?






















Ny uke står for trappene, det er best å komme seg i seng og få noen timer god hvile.

Til alle - ha en fin uke! :)













...fra Mari :)

1 kommentar:

  1. Stilig handlenett.
    Jeg lengter også etter våren og ordne litt i hagen, være litt mer ute og nyte varmen. Får vel bare fortsette og vente ja.

    SvarSlett