søndag 13. februar 2011

Nyhet!

Har du noen gang tenkt over at tennbrikettboksene som står rundt om i mange hjem ikke er så veldig fine? Jeg synes varianten til Inger er helt genial. Hun fikk dette gode tipset av Flittig Fru Tonje.

Her kan man bare sette tennbrikettboksen oppi... og vips så har man en nydelig oppbevaringsmulighet for de små brikettene!

Jeg fikk denne i gave av Inger til bursdagen min og den er godt plassert på peishylla i stua. Nå har jeg den bare stående åpen, men det er også mulig å dra opp kanten og knytte igjen øverst.

Og gode ord varmer i vinterkulden...

Akkurat nå er det ingen igjen i galleriet, men jeg håper at flere snart er på plass, Inger :)

Hilsen Flittig Fru Mari

1 kommentar:

  1. Så smart, og mye penere enn boksen brikettene kommer i.
    Til Inger. Stoffet i jakken er bevernylon. Tåler en trøkk og litt vann.

    SvarSlett