søndag 30. januar 2011

Er det lov å drømme om sommer?

Jeg er glad i alle årstider. Vi har hatt en lang og flott vinter, så innimellom drømmer jeg litt om sommeren. Da ungene og jeg koste oss i hagen fredag, fikk jeg lyst å fornye litt i pottene våre ute. Men jorda var jo ikke til å rikke - forståelig nok med minusgrader over lang tid :-) Så jeg får vente litt med det...

I mellomtiden har jeg gått i gang med et nytt lite syprosjekt. Disse buksene er lette og ledige, sydd i bomulsstoff. De er i grunn litt sommerslige, men med tights og genser under går det fint an å bruke dem vinterstid også...

Rynker gir et litt søtt preg synes jeg...

En dus rosa variant med sirkler er også på plass i galleriet...






















Ønsker dere alle sammen en flott & vinterlig uke! :-)

Hilsen Flittigfru Mari

1 kommentar:

  1. Så herlige bukser. Og jeg legger meg flat for hvor produktiv du er! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt.

    SvarSlett