onsdag 20. oktober 2010

Vinneren er...

Nr 19! - Snødronningen, som skrev:

"Hei.flott blogg dere har .mye flott her også,vil gjerne bli med på trekningen,

klem hege"

Send oss en mail på galleri@flittigefruer.com så avtaler vi nærmere med henting/sending


Tusen takk for alle de fine kommentarene! Vi gleder oss stort over at så mange følger med oss, og veldig kjekt at så mange ville være med på vårt uhøytidelige lotteri:) Blir nok ikke det siste;)

Ha en fortsatt fin kveld!

(Random.org valgte ut det heldige tallet)

ps Måtte flire når jeg, etter å ha publisert dette innlegget, oppdaget at det snødde ute! Har snødronningen noe med dette å gjøre?!? :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren :-)

    SvarSlett
  2. Hehe,selv om jeg eeeelsker snø,så tror jeg ikke at jeg kan ta på meg æren for det.selv om jeg håper på maaaasse snø fremover.


    og jippi jeg vant,jeg som aldri vinner noen ting.gleder meg,har sendt dere en mail i dag, og igjen jiiippi og tusen takk.

    SvarSlett