lørdag 30. oktober 2010

Kosedag...

Dagen i dag har vært "min". Jeg fikk en hel dag til å gjøre akkurat det jeg hadde lyst til! Det er ingen selvfølge med tre små barn, hus og hjem... Så denne "gaven" syntes jeg var helt fantastisk. For de som kjenner meg godt var det vel enkelt å gjette hva jeg ønsket å bruke dagen til :-)

Det ble kosedag i galleriet - med søm og ellers litt "dill-dall"...

Jeg har fått opp det nye trådsnellestativet som ble mitt hos Frøken Fryd for et par helger siden...






















...samt den nye magasinholderen som jeg også fant i den koselige butikken hennes...













Det er kjekt å ha det varmt & hjertelig i galleriet - og ekstra koselig blir det om man også kan ha litt plass til små tegninger fra ungene...

Nå som jeg har blitt så fornøyd med "koselighets-skalaen" var det jo ingen sak å være kreativ :-) Smakebiter av dagens arbeid vil komme i løpet av uken...

og igjen - god helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar