fredag 17. september 2010

En koselig torsdagskveld...

Jeg henger meg på min gode venninne og "kollega" Inger, jeg - for jeg er også i gang! :-) Det var utrolig kjekt å sette seg ned med symaskinen igjen. Pausen har vært lang nok, selv om det var vært litt godt også :-)

Syprosjektet mitt den siste tiden har vært selebukser til småtasser. Med radioen på og god kjemi mellom meg og symaskinen har kveldstimene gått fort...

Jeg kom i mål onsdag kveld og hadde buksene klar til torsdagsåpent i galleriet :-)






















Litt dekor på bleiestumpen måtte til...

Jeg var svært optimistisk da brettet med blåbærmuffins var klar til steking i ettermiddag... Det var min tur til å stille med bakst til kvelden...

Resultatet etter stekingen var ikke like bra, muffinsene vokste seg både store og over i hverandre så her var det noe for en hver smak. Skulle gjerne vist dere alle sammen, men kanskje like greit å bare avbilde den ytterste ;-)


Vi hadde en koselig kveld i galleriet. Kl 18 var Aud Marit og Elisabeth i gang med håndarbeidet sitt :-) Etterhvert kom det flere besøkende innom og det ble mest drøs og kos - og det var jo det vi håpte på...

Nå er det leggetid her i huset - regnet trapser ned og det er skikkelig høst...

Ha ei kjempefin helg! & god natt fra Mari

1 kommentar:

  1. Hei på dere
    Ser at kreativiteten er på topp. Det er bra for jeg kan trenge inspirasjon fra dyktige damer:) Det er et meget meget bra prosjekt dere har startet. Sånt liker vi! Kommer nok oppom for å handle og drøse. Klem:)

    SvarSlett