tirsdag 7. juni 2011

Små minner...

Mor samler på mye. Jeg trodde ikke jeg skulle arve den "interessen". Jeg har himlet med øynene mange ganger over ting hun gjemmer på loftet. Men...

Nå er jeg blitt ganske lik. Tenk det!

Noen av tingene mor har gjemt er så skjønne at jeg må ha de hengende framme på veggen...

Som denne søte sommerbuksa som hun sydde til søstera mi i 1982 :)



Når jeg nå ser gleden av alle de små (og store...) tingene hun har spart tenker jeg at det er det verdt å gjøre!

Så ting & tang flytter stadig inn på loftet i heimen vår (i håp om at det kan komme til glede for noen senere). Det vil jo bare tiden vise :)

Vi har ikke så mange gamle skatter i galleriet (noen få er det faktisk), men vi har mye annet kjekt.

Vi holder åpent i morgen - onsdag 8.juni fra kl.17-20.

Hjertelig velkommen!

Hilsen Flittig Fru Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar