onsdag 8. september 2010

Åpne torsdagskvelder & litt annet...

Litt på sparket hadde vi en koselig liten flittigfru-samling hos Aud Marit i går kveld. Rundt bordet ble det som vanlig mye prat - både med og uten kreativt innhold :-) Det er allerede blitt september og vi fikk satt opp noen åpne torsdagskvelder i galleriet. Vi har fortsatt mye varer igjen fra utstillingen, så om du har lyst til å stikke innom oss for å kikke er du hjertelig velkommen til det. Eller om du er kaffitørst og bare har lyst til å være sosial så velkommen skal du være! :-) Vi kommer til å ha arbeidet vårt fremme og være samlet rundt langbordet...

Første torsdagsåpent vil være:

Torsdag 16.september kl 18-21

For min egen del er nå 16 måneder med herlig permisjonstid over. Hverdagen med jobb og fritidsaktiviteter er i gang. Og høsten er i anmarsj, selv om det er herlige temperaturer ute ennå...

Det ble langhelg i Praha før skikkelig oppstart på jobb...

Nå er jo jeg under middels bereist, så jeg slet (som vanlig...) med stedssansen. Heldigvis er min bedre halvdel langt stødigere på det området :-)

Vi ankom Norge igjen med masse energi, mange gode minner og med noen beskjedne kronestykker igjen på konto... Med andre ord: Praha kan gjerne anbefales videre :-)

Jeg hadde fått pakke i posten mens jeg var på reise. Pakken var MYK. Jeg hadde (igjen...) blitt inspirert av bloggen til "den gode feen" (min favoritt!). Hun hadde mottatt nye stoffbiter fra Tamo. De hadde jeg også veldig lyst på :-) Fargeglad som jeg er var dette midt i blinken for meg og jeg har allerede begynt å drømme om hva de kan brukes til...

Inntil videre får de ligge litt i fred, er i gang med å hekle ny poselue nå...

...slik at ørene kan få det litt lunt på friske høstdager :-)

En vindfull hilsen fra meg...

4 kommentarer:

  1. Det var en god nyhet :-)
    Torsdagsåpent skal jeg ihvertfall klare å få med meg.

    SvarSlett
  2. Så koselig - hjertelig velkommen! :-)

    SvarSlett
  3. Glimrande kveld på torsdag!!! Tusen takk:) Du e jammen goe og snille.

    Blei bukser te alle tri av stoffet, og i tillegg ein "poseshorts" (frå Sikksakk-bogå) te babyen. Ska bloggast ittekvert. Jammen meg så stolte. Haha.

    Bare minne deg om denne som eg nevnte:
    http://borghildpia.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Hei Cecilie! Dere var en herlig gjeng å ha rundt sybordet, så det var bare BARE kjekt! :-) Og så var det så gøy at dere kom hjem med hvert deres plagg til de små. Dere er gode!

    Takk for link, den skal jeg sjekke ut. Ellers må du ha lykke til med det forestående, gleder meg til å se den lille i ny poseshorts :-)

    SvarSlett