fredag 14. oktober 2011

ISAK

ISAK er kommet til galleriet!

Den første forelskelsen skjedde hos Tingbø i Egersund... (Absolutt verdt et besøk om du er på de traktene). I den fine butikken sto koppene og ropte på meg. Det samme gjorde serveringsbrettet... Og mye annet også, men lommeboken satte en stopper for at jeg tok helt av! :)

Vel hjemme kunne jeg plassere Isak-nyhetene på tallerkenhylla vår.





Inger og jeg fant de skjønne produktene igjen da vi var på gave- og interiørmessa i Oslo i
august. Så nå er ISAK i galleriet også! :)

I tillegg til de som er avbildet ovenfor har vi flere varianter. Alle selges i 2-pk og med følger nydelig tilhørende eske...


Og så disse skjønne små kaffekoppene...


Vi liker! :)

I tillegg til krus & kopper har vi tatt inn noen få fine plakater til barnerom (alfabet/tall).

Velkommen innom for en titt! :)

Ei nydelig helg ønskes hver og en av dere!

Hilsen Flittig Fru Mari

2 kommentarer:

  1. Så fine!!! Jeg må visst innom dere igjen snart ser jeg....

    SvarSlett
  2. Jeg har lige købt dem med bladene. De er så fine :)

    SvarSlett