søndag 3. april 2011

Kløvertid igjen...

Da vi kjøpte huset til mor og far for snart 6 år siden hadde vi flere oppussingsprosjekt for øynene. Men den lille gjestedoen trengte vi ikke gjøre noe med selv om tapeten var fra 1975.

Tapeten er nå 36 år gammel og JA, den har begynt å sprekke "pittelitt" i skøytene. Men jeg aner ikke når jeg eventuelt klarer å ta denne bort. Den er jo så skjønn! Så takk mor (regner med det var du og ikke far som valgte ut denne...).

Siden jeg er så glad i denne kløveren, så kunne jeg ikke la være å snope herlig frottéstoff på Textart tidligere i vinter. Endelig kom resulatet, en enkel kløverkjole i rødt og hvitt. Stoffet finnes også i brunt og hvitt (ja, kjøpte det også...........)

Vil ønske alle en nydelig søndagskveld :)

Hilsen Flittig Fru Mari

2 kommentarer:

  1. Fy søren for en dritkul tapet! Den digget jeg!
    Og en nydelig kjole du har sydd!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott tapet! :) Så god smak mor di hadde i 1975 :)
    Kjolen med kløvermønster er òg kjempefin :)
    Klem, Kristin :)

    SvarSlett