torsdag 10. februar 2011

Vil du sitte mykt & varmt?

Det er fortsatt vinterlige tilstander ute. Senest i går kveld med sterk vind og snø i lufta. Den siste tiden har noen nyheter fløyet inn i galleriet - gode og myke sitteunderlag til våre små!

Disse er heklet og tovet av Inger Merete (som liker flere ulike kreative prosjekter). Sitteunderlagene er kraftige og heklet av ren ull.

Prinsessekrone...

Det finnes selvsagt ingen som er helt like. Dette fikk jeg av mor som gave til Ola. Jeg er så utrolig glad i denne bilen :)

Flere biler med slepekrok er også på vei inn i galleriet i disse dager...

Ha en lun & varm torsdagskveld og de beste ønsker for helgen til dere alle! :)

Hilsen fra Flittig Fru Mari

1 kommentar:

  1. Hei Mari. Takk for fin kommentar på bloggen min :)
    Det er så kjekt å kike innom bloggen til Flittige Fruer, de lagar så mykje fint! :) Eg må ta meg ein tur til Ålgård og galleriet ein dag :)
    Mvh, Kristin

    SvarSlett