lørdag 6. november 2010

Tidlig jul...

Julestoffet har allerede vært klippet i og sydd av en stund, men har drøyet med å legge ut noe her... Men nå har det vært jul leeeenge flere andre steder, så da er det vel på tide med litt jul her også:)

Hos oss er det langt fra fullt julehus den første desember, men litt pynt må fram ved julekalender start. Julekalenderen som vi bruker er faktisk ett av mine første sy-prosjekter;) Laget den til mannen min for maaaaange år siden. Vet ikke om det var dette prosjektet som var årsaken til at jeg ikke brukte maskinen på lang tid etterpå:) Kanskje jeg tør å vise den fram her på bloggen, når den henges opp... Eller kanskje jeg får et påskudd til å lage meg en ny. Finnes så mye fin inspirasjon i bladet og blogger og...

Men enn så lenge, -her er litt jul som venter dere i galleriet






Med ønsker om en gledelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar