fredag 26. mars 2010

Putedilla i vårlig lilla

Etter å ha gått på sykurs i fjor fikk jeg helt putedilla... noe som vil bli mitt hovedbidrag til flittige fruer :-)
Det har blitt flere varianter i ulike farger og utforming, noe som gjør det svært enkelt å endre litt på interiøret hjemme når jeg får lyst til det. Nå når våren (endelig..) ser ut til å komme fikk jeg lyst til å lage noen vårlige lilla puter med sommerfugler på...
Her har jeg mikset 3 lilla stoffer med hvit glidelås på baksiden, slik at trekket enkelt kan tas av.

3 kommentarer:

  1. Kjempefine puter, Jorunn! Tusen takk for ei fantastisk "husmorhelg"! :-)

    SvarSlett
  2. Veldig søte puter! Ja, vi hadde noen fantastiske dager hos deg - og vi kommer på tur igjen:)Jeg har fortsatt med englemaskene mine og er blitt litt hekta eller hekla:) Du skal få se resultatet etterhvert;) Men nå er det nattinatt...

    SvarSlett
  3. flotte puter,dette var en god ide damer

    SvarSlett